Vi hjalp Maybelline med at lancere årets sommer-kollektion afLifter Gloss by Maybelline – en elsket lip-gloss.
Vores opgave var enkel: skab en scene, der kan give WOM blandt influencere – der ikke får honorar. Det I skaber, skal matche det globale Candy Drop-univers.
Vi startede med at identificere mulige influencere baseret på brand match med Maybelline, reach og deres følgeres engagement.
LIP-GLOSS FARVER
0
CANDY UNIVERS
0
INFLUENCERS FRA HELE NORDEN
0
inspiration
Vi tog pulsen på trends på Instagram og TikTok, gav dem et kys og et Maybelline-twist så relevansen var skinnede klar
Vi forvandlede leveringen til en vaskeægte ‘Unboxing Experience’
Skrev en personlig hilsen til hver influencer,
Indarbejdede flere overraskelser,
Og sikrede mange post-worthy øjeblikke i Unboxing-forløbet.
Vi gav den klassiske vingummibamse hovedrollen …
Brugte bobbel-tyggegummi som inspiration …
Og integrerede sommeren i vores nøglebudskaber.
+43%
… af de ubetalte influencere postede fra én til flere gange og på flere af deres sociale kanaler.
Vores unboxing-oplevelse skabte engagement, stor rækkevidde og en god forbindelse mellem Maybelline og de udvalgte nordiske influencere.