Med kampagnen positionerede vi Ooni som brandet for pizzanørder på tværs af Norden. Otte influencere fra hhv. Danmark, Sverige, Norge og Finland fik uddelt hver deres tidspunkt på dagen, hvortil de skulle skabe en pizzaopskrift. Samtalen mellem influencerne og deres følgere var både inspirerende, nærværende og engagerende, og der blev skabt alt fra morgenmads- og dessertpizza til eftermiddagspizza og night caps. Det endte med et inspirerende pizzahjul på otte slices, der inspirerer til pizzabagning døgnet rundt.
På baggrund af stor interesse og solidt samarbejde med alle influencerne, blev der skabt 24 ekstra sekvenser i stories og 31 ekstra billeder i posts på Instagram. Kampagnen havde et reach på hele 864.955 personer med 903.270 impressions. Influencernes opslag havde høje engagement rates på hhv. 2,15 procent på posts og 4,55 procent på stories – markant højere end den gennemsnitlige engagement rate på influencernes egne profiler.
© Copyright 2017 - 2022 | Essencius A/S | All Rights Reserved | Tlf. +45 70 26 44 22 | CVR. 30 19 81 66