Under disse specielle omstændigheder valgte vi at fokusere på forbrugernes situation, fremfor på selve indpakningen. Danskernes liv var på dette tidspunkt præget af den ene aflysning efter den anden som konsekvens af pandemien, fx af dåbsfester, bryllupper og fødselsdage. Aflysningerne var en stor kilde til frustration for alle dem, der ellers havde glædet sig til de forskellige festligheder sammen med familie og venner.
Med formålet om at dulme danskernes voksende frustration, valgte vi at indgå et samarbejde med influencerne Jon Daniel Edlund, Grødgrisen og Frederikke Wæhrens, som alle kommer fra forskellige dele af Danmark.
Driscoll’s og influencernes bad danskerne om at skrive, hvorfor de selv trængte til “en sød hyldest”, eller hvem de ønskede at opmuntre med en af de søde smagfulde oplevelser. Herefter blev seks af skriverne udvalgt til at modtage en bær-oplevelse i form af enten en lækker kage eller en skøn bær-brunch, kreeret af de kreative influencere.
© Copyright 2017 - 2022 | Essencius A/S | All Rights Reserved | Tlf. +45 70 26 44 22 | CVR. 30 19 81 66