Case - Kanzi - Essencius

yes you kanzi

Kanzi®-æbler har en perfekt afbalanceret sød og syrlig smag og en sprød konsistens. Kanzi® er det perfekte valg til tilberedning af mad, snacks, desserter mv. Retter som ikke bare smager skønt, men også giver dig den energi, du har brug for.

Med fokus på positionering af brandet i de danske supermarkeder, har vi skabt en influencerkampagne, hvor 18 dygtige og herlige influencere udvikler opskrifter med Kanziæbler. De 18 influencerne udformer kampagnen sammen, og viser deres begejstring for de sprøde æbler. Hele indsatsen emmer af natur og naturlig begejstring.

D.I.Y.-KOGEBOG TIL ÆBLE-ELSKERE

Vi har udviklet, designet og produceret unikke kogebøger til danske forbrugere. Men på en ny måde. Hver forbruger kan selv vælge opskrifter og billeder og skabe sin egen personlige Kanzi® kogebog. Som bruger skal du samle fem koder, som findes i Kanzi®-æblepakkerne. Når du har dem, kan du designe og printe din personlige kogebog med saftige æbleopskrifter.

Kampagnen er et mix af opslag, konkurrencer og opskrifter, der distribueres på Kanzis® sociale kanaler samt  samarbejder med både macro- og micro-influencere, der via deres Instagram-platforme sætter fokus på muligheden for at designe en personlig kogebog. 

design din egen kogebog

”Vi oplever, at retailers foretrækker brands, der aktiverer deres produkt og skaber en ekstra oplevelse for kunden. Kogebogskonceptet tilfører vores æbler en ekstra værdi, der tiltrækker kunder og øger salget i butikken”

Helen Schoots
Brandmanager hos FruitMasters

 

Ved brug af 18 influencere har vi skabt opmærksomhed Kanzi. Den aktive brug af influencere i en salgsfremmende kampagne har øget efterspørgslen efter de syrlige æbler markant.