Brand Aktivering | Brand-anbefalinger via oplevelser

BRAND ACTIVATION

Som kreativt eventbureau skaber vi salg og etablerer brand-anbefalinger via oplevelser og events

Vi har ekspertisen og entusiasmen, der gør dit brand mindeværdigt og sikrer, at du står frem i mængden og får del i målgruppens pengepung.

Vi er et kreativt eventbureau og vi baserer alle events på viden om dine mål og din målgruppes adfærd. Vi ved, at events er nyttige i forhold til salg og loyalitet, og vi forstår, at PR, sociale medier og kreativt indhold på dine egne kanaler sikrer en integreret kampagne, der lever længe efter selve eventet.

Se to af vores event cases

Maslows behovspyramide er for længst opfyldt og forbrugerne – især millenials og Generation Z – vil have oplevelser, events, minder og samhørighed fra deres foretrukne brands. Klassisk reklame og markedsføring bliver stadigt mindre effektivt. Det er omkostningstungt og forbrugere vælger det fra, når de kan. Det sker via adblockere, Robinsonlisten, ’Reklamer – nej tak’-skilte. Forbrugeren skipper, i det øjeblik, det er muligt, forstyrrende ad-formater på både hjemmesider og i YouTube-videoer. Alene i Danmark anslås det, at 60% anvender adblockere på mindst én af deres enheder.

Vælg at supplere dit marketingmiks med det, som et kreativt eventbureau kan bidrage med – loyalitet og brand love, der øger din bundlinje.

Med et kreativt eventbureau som din marketingpartner, får du mulighed for at høste af den internationale research og de erfaringer, vi har. Vi har gennemført et utal af events for Coca-Cola, Pandora, Anthon Berg og Orkla. Og det nytter – både her og nu og på den lange bane.

Internationale data viser, at:
74%

af deltagerne i et event har en positiv oplevelse af og mening om brandet efter et event

34%

af forbrugerne poster om deres eventoplevelser på deres egne social media-profiler

65%

vurderer, at events giver dem en bedre forståelse af et brand eller en service, hvilket er langt højere end fx tv-reklamer

98%

er mere interesserede i at købe produktet eller brandet efter eventet

70%

af forbrugerne er blevet faste brand-kunder efter et event

e, essencius, logo

Har du en udfordring,
vi skal hjælpe med?