Brug Augmented Reality marketing til at bringe dit brand til live og inkluder din målgruppe i en fremtidsorienteret og mere personlig brand-oplevelse.
Teknologigiganter som Google, Snapchat og Facebook investerer stort i Augmented Reality. Det baner vejen for en ny digital virkelighed, hvor forbrugere får adgang til unikt og berigende indhold.
Tidligere var Augmented Reality forbeholdt de vilde front runners. I dag understøtter de fleste smartphones Augmented Reality via de mest downloadede apps; Facebook og Snapchat.
Derfor er vigtigt, at du vælger et Augmented Reality-bureau, der udvikler Augmented Reality-oplevelser direkte til brug via Facebook og Snapchat. Det er slut med download af specielle apps, og du kan nå din målgruppe der, hvor de mediemæssigt befinder sig mest og bedst.
Augmented Reality er en kreativ og spændende vej til forbrugernes hjerter. Som kommunikationsspecialister har vi fået et nyt værktøj i kassen til at skabe fortællinger, som andre involverer sig i og deler med netværk og familie. Og redskabet er ikke bare relevant på en given brand activation-event, men kan let ‘rejse’ med forbrugerne hjem.
Mange er i tvivl om forskellen på Augmented Reality, Mixed Reality og Virtual Reality. Men fortvivl ikke. Det er ikke så bøvlet.
Mobil-baseret Augmented Reality forventes at stå for over 95% af markedet i de kommende år.
Se med
Vi har allerede skabt sjove og relevante kundeoplevelser for Nordea og Danske Spil med Augmented Reality. Oplev Nordea-casen her.
© Copyright 2017 - 2022 | Essencius A/S | All Rights Reserved | Tlf. +45 70 26 44 22 | CVR. 30 19 81 66