Blog - Essencius

FORTÆLLINGER OM
KOMMUNIKATION OG BRANDAKTIVERING

Vi blogger om influencer marketing, design, storytelling, AR, PR og SoMe i skøn forening
For langt de fleste er det både grænseoverskridende og for selvpromoverende at sige: ”Jeg er rigtig god til det, jeg laver.” De fleste modtagere af sådan et udsagn synes også, at det klinger hult. De tror ikke rigtig på det. Og det er lige her, et PR-bureau skal på banen.
Forbrugere tror mere på det, der står på de redaktionelle sider, end på det, der står i annoncer. Derfor bør dine kampagner sættes i gang med PR. Den troværdighed dit produkt eller sag får via redaktionel omtale, kan du bringe med gennem resten af din kampagne. Og så er
Augmented reality bliver de næste år en stor del af forbrugernes liv – er dit brand og dine produkter klar til at træde ind i den virtuelle krig om forbrugernes opmærksomhed, præference og loyalitet?
Brands og budskaber er der nok af. Derimod mangler der interaktion og involvering og derfor også loyalitet og brand-love. Brandaktivering handler om at knytte en følelsesmæssig relation mellem forbruger og brand gennem mindeværdige oplevelser. Vi har specialiseret os i brandaktivering baseret på stærke fortællinger, der giver værdi for forbruger, brand