”Vi har altid haft en tro på, at det fysiske og det helt konkrete interaktive digitale møde mellem forbruger og brand gør en forskel. Det bliver stærkt, ægte og mindeværdigt, når fokus er på de ting, som begge parter er passionerede omkring. Det fælles WHY” fortæller Brian Orland, der er managing partner i Essencius. “Når et brand gerne vil huskes og oparbejde en relation til sine forbrugere, kan brandaktivering baseret på faktorer som brand og forbruger har til fælles, være løsningen. Det handler om at skabe en følelsesmæssig forbindelse, så du er til stede i forbrugerens hoved og hjerte. I vores integrerede aktiveringer starter vi med WHY og gør brands så interessante og relevante, at de huskes og fortjener omtale i klassiske medier, på sociale platforme og hen over middagsbordet.”
Coca-Cola ZERO SUGAR – Klatreevent
Coca-Cola ZERO SUGAR kørte tidligt i 2018 den europæiske ‘Break Free’-kampagne med skuespilleren Nicolas Coster i rollen som pensionisten, der opdager Coca-Cola ZERO SUGAR for første gang og derefter starter en række af ’firsts’. Moralen er enkel – det er aldrig for sent at prøve noget nyt.Vores opgave var at skabe en involverende brandaktivering i tråd med kampagnen. Vi udviklede et utraditionelt billboard midt i København, der gav forbrugerne smag for at prøve noget nyt, teste sine grænser og dermed få chancen for at få opfyldt et personligt ønske. Se casen her.
Coca-Cola ZERO SUGAR – Klatreevent
Coca-Cola ZERO SUGAR kørte tidligt i 2018 den europæiske ‘Break Free’-kampagne med skuespilleren Nicolas Coster i rollen som pensionisten, der opdager Coca-Cola ZERO SUGAR for første gang og derefter starter en række af ’firsts’. Moralen er enkel – det er aldrig for sent at prøve noget nyt.Vores opgave var at skabe en involverende brandaktivering i tråd med kampagnen. Vi udviklede et utraditionelt billboard midt i København, der gav forbrugerne smag for at prøve noget nyt, teste sine grænser og dermed få chancen for at få opfyldt et personligt ønske. Se casen her.
Den Gamle Fabrik – Bærboden
Over årene har flere konkurrenter meldt deres ankomst på markedet, og loyaliteten til Den Gamle Fabrik stod for skud. For at genskabe det emotionelle bånd og øge loyaliteten og dermed cementere positionen som danskernes fortrukne marmeladebrand udviklede vi et koncept, der hylder nostalgien og historien. Dermed bragte vi Den Gamle Fabrik tilbage i danskernes bevidsthed og rundt i sommerlandet. Se casen her.
”Fælles for de tre cases er, at vi har bragt de forskellige brands tæt på forbrugere, influencers og journalister med en grundfortælling, der er både ønskbar, delbar og fortælbar. Ofte oplever vi, at de brands, vi arbejder med, typisk ikke har et kendskabsproblem, men i højere grad kæmper med loyalitets- eller trust-issues – det løser man som udgangspunkt ikke ved at skubbe produktet ud med et budskab på og råbe højt. Det holder kendskabet ved lige, men det rykker ikke noget hos forbrugeren” siger Brian Orland.
© Copyright 2017 - 2022 | Essencius A/S | All Rights Reserved | Tlf. +45 70 26 44 22 | CVR. 30 19 81 66