Mediehåndtering har været afgørende i kampen for at holde COVID-19 under kontrol. Men hvordan har mediehåndteringen fungeret og har den nået de unge? Vi har spurgt dem.
De fem nyhedskriterier er et journalistisk værktøj, som hjælper dig med at mediesikre en historie. Hvis din historie eller pressemeddelelse opfylder et eller flere af kriterierne, er du godt på vej. Her giver vi dig vores bud på, hvordan du bruger de fem nyhedskriterier for at få succes med din
Stærke PR-kampagner får dig til at føle noget. At reagere på kampagnen. Få vores bud på tre succesfulde PR-kampagner og læs hvorfor, de er succesfulde.
Hvordan skriver man en god pressemeddelelse? Målgruppe, sprog, nyhedstrekant, pressebillede og medievalg. Fem ting, du skal være opmærksom på, når du skriver en pressemeddelelse. Tjek her og få mere målrettet omtale.
Aldrig før har myndigheder opfordret folk til at være digitalt sociale. Det betyder ikke blot et skift fra aktiviteter og events til digital PR. Målet med PR har også ændret sig: PR skal ikke primært sælge i disse tider eller skabe en kortsigtet markedsgevinst. PR skal bygge omdømme.
Vi har med stor misundelse, næsten ærefrygt, set på et britisk klasse-eksempel på kreativ storytelling. Og nej det handler ikke om Brexit. Det handler om B2B-marketing, køer og landbrug. Og om salg!
We uses own cookies - to remember your settings, traffic measurement, and to show you targeted ads.
When you click "Yes", you consent to our use of cookies. If you do not want to accept our use of cookies, click "No".