Social Media bureau | Essencius | København

SOCIAL / DIGITAL MEDIA

Som social media-bureau skaber vi samspil mellem dine og forbrugernes sociale medieplatforme.
Din indsats på sociale medier skal skabe grundlag for forretning. Når vi er dit social media-bureau, kan du vælge at bruge os til at producere dit content og dine billeder, eller svare dine fans og følgere via aktiv og brandrelevant CRM. Alternativt kan du bruge du os som din strategiske sparringspartner til din interne social media-afdeling. Det er helt og holdent op til dig.

Se to af vores social media cases

Troværdighed under pres

Som et aktivt social media-bureau holder vi øje med, hvordan forbrugernes tillid til de sociale medier udvikler sig. Fake news, Cambridge Analytica-skandalen, ”trolde-fabrikker” osv. sætter troværdigheden under pres. Det har fået flere til revurdere de sociale medier og slette deres profiler. Alligevel er sociale medier stadig den største og mest direkte kanal til dialog, interaktion og forbrugerservice. Mistro og forbehold overfor content er steget – og det skal dit social media-bureau hjælpe dig med at overvinde.

Mere end 3. millioner danskere har private medieplatforme og bruger dagligt timevis på sociale medier. Vi giver dig mulighed for at møde forbrugerne, og giver dem lyst til at bruge og dele dit indhold på deres egne platforme. Det gør vi ved at tilbyde relevante, kreative koncepter og medtænke sociale medier som en strategisk og naturlig del af dit marketing-mix.

Tre gode grunde til at bruge sociale medier

Opbyg kendskab på sociale medier – den største medieplatform af dem alle
Hvis forbrugerne ikke kender dit brand, bliver de heller ikke dine kunder. Det er stadig prisattraktivt at benytte sociale medier til at skabe, øge og underbygge kendskab, men du skal have en strategi for, hvad du vil med dine sociale mediekanaler.

Bliv anerkendt for gennemsigtighed, autentisitet og troværdighed
Forbrugere er kritiske i forhold til, hvilke brands og virksomheder de vil købe hos og associeres med. Sociale mediekanaler er oplagte, når der skal skabes hyppig, tydelig og dialog inviterende kommunikation om dig, dit brand og jeres standpunkter. Det sætter forbrugerne pris på og det skal dit social media-bureau tilbyde dig.

Kundeservice og engagement betaler sig
Dine kunder er på sociale medier i timevis hver dag. Gør det nemt for dem at nå dig. Hvad end det handler om brugsspørgsmål, produktklager eller idéer, så tag imod og svar. Sociale medier er, ja, sociale. Derfor skal du også være social – det kan rent faktisk betale sig og bidrager til at opbygge et positivt omdømme. Husk, at dialog fremmer forståelsen

Se to af vores social media cases

SKAL VI SNAKKE?

Har du en udfordring inden for social media, vi skal hjælpe med?