Styling FOR ET BRAND I SÆRKLASSE Mellem to historiske gader i Esbjerg rejser en helt ny bygning sig i Kronprinsensgade 8. Den røde murstensbygning er klassisk, moderne og minimalistisk i sit udtryk. Her bor man i en smuk, arkitekttegnet murstensbygning med materialer af høj kvalitet tæt ved havnen og havet, men stadig midt i det [...]
Kanzi
2023-09-08T13:30:21+01:00yes you kanzi Kanzi®-æbler har en perfekt afbalanceret sød og syrlig smag og en sprød konsistens. Kanzi® er det perfekte valg til tilberedning af mad, snacks, desserter mv. Retter som ikke bare smager skønt, men også giver dig den energi, du har brug for. Med fokus på positionering af brandet i de danske supermarkeder, har [...]
Spisbar / One Third
2023-05-31T10:26:59+01:00https://essencius.dk/wp-content/uploads/2022/09/Spisbar-top-beskåret.mp4 Fra Madspild til SpisBar’ SPISBAR’ er et INNOVATIONSPROJEKT, der sætter fokus på løsninger, der REDUCERER MADSPILD OG FØDEVARETAB.SPISBAR' er et initiativ under tænketanken ONETHIRD - Tænketank om Forebyggelse af Madspild og Fødevaretab c/o Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri. https://essencius.dk/wp-content/uploads/2022/09/Spisbar2022-casefilm.mp4 SpisBar’ Danmarks første Madspildskonference der Samler hele branchen KOMPLEKS PROBLEMATIK LØST MED INTEGRERETKOMMUNIKATIONEn strategi, [...]
Med EuroJackpot til Caribien
2022-10-27T09:37:12+01:00Gå ind i en drøm – med Augmented Reality Udfordring ”Vi vil have bedre fat i de yngre og give dem duften af, hvad der venter, hvis de vinder i EuroJackpot. Vi vil ramme målgruppen effektivt og vi vil løfte vores ’drømmeplatform’.” Omtrent sådan lød den udfordring, vi fik fra Danske Spil. Løsning Vi fandt [...]
Calvin Klein
2022-10-27T09:46:19+01:00https://www.youtube.com/watch?v=rNM0OHNQZWk Calvin Klein Udfordring Calvin Klein skulle lancere den nye duft, Woman, i Sverige. Parfumen er en hyldest til kvinder, der inspirerer andre kvinder. Parfumen skulle vække opmærksomhed både online og offline og sætte fokus på forskellige typer kvinder og på fællesskab og energi. Løsning Vi besluttede at lancere den nye duft på et uventet [...]
European Sperm Bank – BlivSædDonor.dk
2022-10-27T10:00:11+01:00European Sperm Bank – BlivSædDonor.dk Udfordring Tre ud af fire danske mænd har i dag nedsat sædkvalitet, og gennem de senere år er efterspørgslen på donorsæd steget kraftigt. European Sperm Bank, en af verdens største sædbanker, stod i en situation, hvor efterspørgslen overgik deres udbud. Vi skulle hjælpe European Sperm Bank med at rekruttere nye [...]
Fuze Tea Lancering
2022-10-27T10:06:28+01:00Fuze Tea Udfordring Da Coca-Cola skulle lancere isteen Fuze Tea i Danmark, fik Essencius til opgave at være lead-bureau på aktiveringen af det for danskerne ukendte brand. Lanceringen skulle både skabe kendskab til og præference for Fuze Tea i et marked, hvor de etablerede istebrands var stærkt positionerede. Endvidere skulle lanceringen aktivere Fuze Teas europæiske [...]
Anthon Berg Juletog
2022-10-27T10:38:11+01:00https://youtu.be/xliPePy5XNU ANTHON BERG – Julerejsen Udfordring Anthon Bergs pay off ‘You Can Never Be Too Generous’ skulle bringes til live og Anthon Berg skulle nå yngre målgrupper. Essencius fløjtede til afgang for Den Generøse Julerejse, og Anthon Berg i samarbejde med Arriva kørte studerende gratis hjem til jul, kom generøsitet for alvor på dagsordenen. Det [...]
Coca-Cola Life
2022-10-27T11:49:18+01:00https://youtu.be/wTMB3S2vfRg Coca-Cola Life Løsning Vi tog udgangspunkt i Coca-Colas ikoniske røde farveunivers, hvor den nye Coca-Cola life med sin grønne farve i den grad skiller sig ud. Umiddelbart er det let at skelne mellem den grønne og den røde farve – medmindre man er rød-grøn farveblind. Det inspirerede os til at målrette lanceringen til farveblinde, [...]
The PANDORA Tour
2022-10-27T11:51:14+01:00https://youtu.be/msa_uT4Nwi4 The PANDORA Tour Udfordring Med en brand awareness på over 90% er PANDORA et af de mest velkendte brands i Danmark. Men smykkevirksomheden ønskede at skabe en endnu stærkere emotionel forbindelse mellem brandet og de danske forbrugere. Derfor fik Essencius til opgave at udvikle et unikt og vedvarende feel good-koncept med fokus på fælles [...]
Coca-Cola 3D
2022-10-27T11:53:23+01:00https://youtu.be/L307Rse4w-s 3D-lancering af Coca-Cola ZERO SUGAR® Udfordring Coca-Cola zero® relanceres med ny, forbedret smag samt nyt design og det nye navn Coca-Cola ZERO SUGAR®. Det var Coca-Colas største produktændring i Danmark i syv år, så læskedrikproducenten ønskede at gøre noget ekstraordinært ud af det. Derfor fik Essencius til opgave at skabe en unik og utraditionel [...]
Coca-Cola Arctic Home
2022-10-27T12:14:29+01:00https://youtu.be/6RDKnshS4Pg COCA-COLA ARCTIC HOME Udfordring Isbjørnen har været et af Coca-Colas mest skattede ikoner siden 1922. Men isbjørnens hjem, Arktis, smelter på grund af den globale opvarmning.Derfor søsatte Coca-Cola og WWF kampagnen ‘Arctic Home’ i hele Europa for at hjælpe de truede, hvide kæmper. De bad os om at råbe medier og isbjørne-elskere i Danmark [...]
Den Gamle Fabrik: Bærfolket
2022-10-27T12:25:31+01:00https://youtu.be/uztjwfR2sa0 Den Gamle Fabrik – Bærfolket Udfordring I tv-reklamen ’Bærfolket’ havde Den Gamle Fabrik allerede et fantastisk familievenligt univers. Producenten ønskede at vække ’Bærfolket’ til live og etablere et mere direkte og emotionelt link mellem produkt og univers, med tydelig hensyntagen til familiens primære indkøbsansvarlige. Løsning Vi bad en af Danmarks mest populære børnebogsforfattere, Lene [...]